i hope you dont mind that i tell in words how wonderful life is when youre in the world

efter dagens träning gick jag, sofia och filippa till ica och käka munkar men dont blame me! det är inte jag som kommit på att världen ska gå under på lördag. måste ju säga att jag känner mig lite små skakig inför detta men lördagen kommer iallafall firas på bästa sätt med alma maja och typ lina och vadå, dör ju på bra humör då. jätte trevligt.
Nu förväntas jag sitta med mitt plugg om amerikanska revolutionen men det jag gjort har försvunnit för jag glömde spara det jag redan gjort och vad jag vet finns det ingen uppfinning som kan spola tillbaka tiden så jag får väl bara börja om då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0