visst äre väl då fan vad jag ska göra listor 24/7?

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? Ja, lite grann.
2. har du sett din bästa vän gråta? det har jag nog gjort,ja
3. har du gråtit över en kille/tjej? det också
4. har du fått någon komplimang idag? joda!
5. bor din mamma och pappa tillsammans? nej och det vill jag tacka gudarna för, är väldigt skönt att ha två ställen att bo på. Ibland kan man liksom rymma ifrån alla problem på det ena stället, äsch
6. är du polare med grannarna? det är bättre hos pappa än mamma.
7. hur många förhållanden har du haft? inget allt för seriöst.
8. gillar du någon just nu? naaae, eller nja.
9. senaste piercingen? Naveln.
10. vart åkte du sist du reste? Kroatien

11. gay? nej, är nog så inte-gay man kan bli.
12. har du däckat/spytt för du druckit? Nejdå, inget sånt:)
13. vad har du för telefon? Vet jag då inte ens själv..
AHAHAH vad hände? en sån mobil iallfall.
14. har du täckt någons hus med toa-papper? sånt gör jag väldrigt ofta.
15. suger det här? Det äger om jag får säga det själv, alltså jag har verkligen ingenting att göra, borde egentligen sova men det går inte..
16. har du varit på stranden? what? nej aldrig
17. vem är din bästa vän? Vanessa Fanny och Ella

18. vem träffar du mest av dina kompisar? men gud, i have no idea. Fanny??
19. har du bra syn? ja, det är då inge större fel på den va jag vet
20. har du varit på ett party? jadå
21. vilket är ditt favoritdjur? Min krabat och min katt Isa är mina favorit djur, resten spelar ingen roll.
22. vilken är din favoritfärg? Svart på kläder och annars blå eller turkos.
23. har du varit utomlands? en gång, förra året och fyihelvette vad kul det var

24. har du sett din bästa vän naken? sort of
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? Har varit på ett, svårt val:P
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? japp
27. var är dina syskon just nu? Robin är hemma hos sig, wilma är i rummet bredvid och Elin är väl i tyskland skulle ja tro

28. hur är din dröm tjej/kille? Har ingen speciell.
29. vilken tid gick du upp imorse? 10
30. vad står det i fjärde smset i din inkorg? "Snälla, gör det<3"
31. vad står det i ditt nyaste sms? "måste fan sova nu, godnatt stumpan:)<3"

33. vad har du för kläder på dig just nu? underkläder å mjukisbraller
34. vad har du för färg på ditt hår? brunt
35. vad gjorde du igår? KLUTMARK<3

36. vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen i hopp om att vara överbelastad med nya sms. Händer inte allt för ofta:$
37. vad ska du göra efter det här? Sova
38. tänker du på någon viss person just nu? mjå
39. vad är klockan just nu? 0.23
40. katter eller hundar? min hund å min katt
41. har du varit kär i en lärare? jmjå, det var väl nån vikarie i 3an eller nå
42. vad längar du mest efter till sommaren? Khb med brudarna, just like last year?
43. vad önskar du dig i present? vad önskar jag mig inte?
44. sommar eller vinter? just nu, vinter. men egentligen sommar
45. bästa låten? vet int, finns mångaaa
46. bada eller sola? bada i varmt vatten
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? så är de
48. sminkar du dig? jao, eller oftast
49. vill du dö? nejdå
50. är detta sista frågan? hoppas det, är spyless. hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0