Hemma från världens längsta dag i skolan.

Kolla på rubriken så kan ni förstå min ilska resa sig(?)
Idag efter världens längsta skoldag tog jag och stina några tappra tag och gick till stan. gick ganska snabbt trots att sina går så sakta.. Väl framme i stan belönade vi oss själva med en subway macka. nu får det fan vara nog med dom där jälva mackorna för min del. min ekonomi håller inte!!!
Påtal om ingenting så smsar jag med vanessa just nu, hon verkar tycka att jag är dum i huvudet som inte har köpt hockey biljetter till oss, vem tror hon att jag är liksom? en miljonär? Och detta talat sitt klara språk, Biljetterna är mot min vilja slut och jag får sitta hemma med datorn i högsta hugg. Känns inte kul ens lite. jag dör utan fanny, har fucking ingenting att göra. OMG PÅ TAL OM ATT INTE HA NÅ ATT GÖRA så ska jag ladda hem ppl (pretty little liars) nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0