sara steinwall♥

anonym om with you i have zero stregth:
jag känner dig ej men jag vet att du var med sara steinvall förut men du skriver aldrig om henne. Är du med henne fortfarande. förlåt om det är personligt

Bra blogg!
sv: Random fråga från en random person men alltså helt rätt, jag och sara umgås inte längre alls, vi hälsar och kramas men vi är aldrig med varandra utanför brännanskolans byggnad längre vilket är bajssyns eftersom vi har en hel del minnen och roliga tider bakom oss. Vet egentligen inte varför vi slutade vara med varandra för vi har samma humor och jag älskar henne hur mycket som helst. Det var heller inte så att vi bråkade eller något. Antar att man glider ifrån vissa personer. Men ja, Sara är underbarare än någon annan så henne vill man alltid ha kvar, hoppas att vi kommer börja umgås snart igen. Världens finaste tjej är vad hon är!!

P.S: steinwall stavas det...;)

Kommentarer
Postat av: anonym

varför är den där filuren Sandra aldrig med i bloggen längre? hon är så snygg och rolig,hohohohoh vad man skrattar åt henne... hon borde du skriva mycket mer om!



tacksam för svar i ett blogginlägg!

2011-06-13 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0