dag1. en bild på dig själv och 6 intressant fakta om dig.

1. Jag kan inte rapa. okej, jag vet att det stod att det skulle vara 5 intressanta saker, men alltså helt seriöst. jag kan inte rapa, har nog aldrig gjort en "riktig" rap. tragiskt men sant och bara så vi vet, rapar är också det äckligaste jag vet. tycker att det är vidrigt. euww
2. Jag hatar "pinsam tystnad". det finns ingenting bra med att vara tyst, jag får panik om man är med någon första gången och det blir tyst, jag klarar inte av det på riktigt, så om ni är med mig för första gången och det blir tyst så kan jag börja prata om hel konstiga saker, men det är bara för att jag inte klarar av tystnaden.
3. Det är svårt för mig att kunna lita på folk. har tappat förtroendet för dom flesta av mina vänner, Det är två stycken som vet min "största hemlighet". Mår dåligt för att jag har sagt den även om jag vet att den inte kommer komma ut så är jag ändå skit rädd att den ska göra det. Det finns nog två stycken som jag kan lita på heeelt av mina kompisar. Vanessa&Fanny.
4. Jag kan börja hata folk även om dom inte har gjort något mot mig. Tillexempel om någon av mina kompisar bråkar med någon och den andra personen gör min kompis typ ledsen eller sårad kan jag bli galet arg, så var helst inte dum med mina kompisar är ni snälla, orkar inte vara arg;$
5. Jag kan hur lätt som helst bli avundsjuk. hjälpas ligen, jag hatar mig själv för det. det är nog min dåligaste sida, mina vänner har säkert märkt det. Usch, jag vill bara bli av med den här jävla avundsjukan, den tar livet av mig. BLÄ.
6. Jag kan inte spy i toaletter. usch, verkligen blä. Det ända jag kräks i om jag hinner välja så äre en plast hink eller liknande
(JAG VET ATT DE INTE VA NÅ INTRESSANT, MEN LÄS ÄNDÅ:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0