nothing lasts forever.

hej på er alla pannkakor och plättar, idag har varit en typ skämmig dag.
Började med att jag försov mig, skulle till andertorp och kolla en linje med erika, vaknade en kvart före bussen kom så det blev ingen avancerad sminkning eller hår fixning vilket jag egentligen hade planerat. Aja, jag och Erika går in på skolan helt utan medvetande om vart vi ska eller vad vi ska göra men vi får snabbt syn på några vi känner och sätter oss på en bänk i väntan på någon som skulle hämta oss. Herregud.
Iallafall, har kännt mig utstirrad osv hela dagen och det har varit en pina, har kännt mig 10 år yngre än dom som går på den skolan, never again...
nu blir det film med maria och lilly, hade



(skulle ha publicerats den 9onde men som ni vet har det varit strul med blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0