hemkommen från sista kvällen på stadsfesten

ja, kom hem för cirka en hour ago. Lämnade linda när hon skulle cykla hem. När jag kom hem var jag sjukligt taggad på att sova men då ringde emil och nu lär jag få va vaken ett tag till, vi får se om jag ska ut å träffa dom, lät lite så
Aja, ska iallafall ladda hem några avsnitt av pretty little liars och se det eller gossip girl tills jag somnar. det känns riktigt lockande at the moment.
aja, har haft en bra helg till stora delar, har träffat sjukt mycket trevligt folk som bor i skellefteå men som man aldrig ser på vanliga helger och veckor, jag älskar stadsfesten!!!!

NU taggar vi trästocks som kommer om några veckor, fyyfan vad kul det ska bli. SOVGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0