Dag 1 - Om mig.

Ja, då var vi igång igen då! Har ju som försökt klara mig igenom alla dagarna men har aldrig lyckats. Vi ser hur långt jag klarar denna gång;);)
Vad är intressant att veta om mig då.. har ju ungeför det tråkigaste livet man kan tänka sig meeen...
Jag är född och bosatt här i lilla skellefteå som är väldigt omtyckt av mig, 15 år och min bästavän heter sofia. Vi har en blogg tillsammans som ni kan kolla in om ni klickar på bilden nedan
Vi har våra upside-downs precis som alla andra men vi hittar alltid tillbaka till varandra vilket är jävligt bra eftersom jag inte kan leva utan kvinnan!
Men ja, Jag är trött i sinne så det blir att lägga mig i sängen nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0