Listhelvete

sex och kärlek
är du singel nu? - ja
föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - förhållande i guess
är du redo o satsa på ett förhållande nu?- nja, men vem vet.
har du en kk? - no
har du kört oskyddat nån gång? - nej
har du playat någon nångång? - ööhh, maybe
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - säkert
har du någon kille/tjej på g nu ? - 
haft sex på fyllan? - nej
sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det?- ja
sparat något från ett gammalt förhållande? - vad skulle de vara?
somnat gråtande pga kärleken? - nej
varit på en blind date? - nej
varit otrogen? - ne

familj / boende
bor din mamma och pappa tillsammans? - neje
har du några syskon och isåfall vad? - 2 systrar 1 bror
bråkar du ofta med din mamma/pappa? - ja
hur bor du (villa, lägenhet osv)? - hus och typ lägenhetihusrad(?)
har du eget rum? - ja
vilken färg har du på tapeterna? - grå
har du en tv i ditt rum? - aa
stor eller liten säng? - 1.20 och de känns väl ganska mittemellan


övrigt
brukar du tjuvkika in i andras fönster? - EHEHEHEH fannyyy
längtar du till sommaren igen? - ja
när du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - brukar inte prata med min egen spegelbild särsillt ofta.
hur svarar du i telefon? - vet inte huur många gånger jag har svarat på den här frågan, men det är väl typ: hola, hej det är amanda eller något annat. 
vill du ha barn? -NEJ
har du gjort något olagligt? - ja
tar du någon riktigt mycket just nu? - hade gärna svarat om jag förstod frågan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0