Dag 3

Det här gör mig glad

Mina vänner, speciellt mina närmaste. Fanny är helt klart en av dom som gör mig gladast.

Sen måste jag bara lägga in det här som Vendela skrev under sin praktik på blomsterslottet. Jag dog av skratt när jag läste det.


Bland det roligaste jag vet är nog att sitta å kolla egenom alla mina gamla bilder som jag sparat på mig själv från ett år tillbaka och ibland måste jag fråga mig själv, varför i hela friden jag har tagit så fula bilder och faktiskt sparat dom. Tackar mig själv för det så här på efterhand. Det är ju skitkul att kolla på nu. Ska ge er några smakprov.





Ja, dom här bilderna är ett år gamla och som ni kanske förstår lägger jag inte upp dom värsta, ser ändå inte så jätte stor skillnad från nu och då på dom där bildena, slänger in lite fler.


 Ja, nu är det kanske bäst om jag lägger ner innan detta spårar totalt. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0