DAG 1

Om mig.


okej, vi tar det från början.
Föddes i den här hålan, skellefteå år 1996 och har fortfarande inte tagit mig här ifrån. Mina föräldrar skildes när jag var ca 3 år så jag har flyttats runt sen dess och det har jag aldrig sett som ett problem. I början av mitt liv(heh vet inte hur gammal jag var) bodde jag tre mil från stan med pappa. I stormark. Där stor trivdes jag men vi flyttade därifrån några år senare vilket kanske var lika bra eftersom det ligger mitt ute i ingenstans. Närmaste granne var två kilometer bort och jag skulle aldrig klara av att bo där nu om man tänker på avståndet från stan.
Har flyttat massor av gånger har dock aldrig haft turen att flytta härifrån men det kanske kommer. Räknade gånger jag flyttat och kom fram till att jag har bott på 9 olika ställen: sjungande i radhus, sjungande i lägenhet, sjungande i hus, stormark, brännan(uppfinnar vägen), brännan(dyhringe gatan), moröbacke, stan i lägenhet, stan i hus.
Nu bor jag vid brännan och i stan.
Tror att det var alla, Kanske är mycket för en del men jag gillare. Alltid härligt med lite omväxlig eller vad säger ni? Justde, skulle ju prata om mig..
en tid senare började jag på brännan och det var nog det bästa året i mitt liv. Lägger in bilder från då så att inlägget inte torkar ut av tråkhet.
Kan ju säga att DÅ alltså förut, tyckte jag att den sista bilden var hur snygg som helst. Jag har ändrat åsikt.
Nog pratat om gamla tider, nu mera lever jag livet. Har just blivit myndig. 15 år fyllde jag alltså i slutet av mars. Bor mesta dels hos pappa eftersom det är närmare till stan och till dom flesta av mina vänner. Har kanske inte dom bästa betygen i skolan men har börjat skärpa mig lite grann.
Vad mer kan man säga? inget.
Bye bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0