IS A PARTY IN MY HALS

eftersom att den bärbaras högtalare inte duger till någonting så kopplade jag in elins ipod högtalare(?) och då blev de fart på det hela, haleluja säger jag bara sen kom mamma hem och tvingade mig sänka volymen och det är ingenting jag kallar snällt. Funderar på att köpa öronproppar hon kan ha på sig.

Iallafall, ikväll invigs grillen, dock inte av mig och det kanske är lika bra för om det var jag som skulle stå för grillningen så skulle nog hela skellefteå stå i brand. tror jag ska hjälpa till på något sätt iallafall, hacka sallad eller duka. Svårt beslut.

Är förövringt sjuk idag med. Bakterierna har party i min hals och det gör väldigt ont men det börjar bli bättre nu så jag antar att partyt börjar avta? äsch nu måste jag nog sluta, det spårar när jag andvänder ord jag själv inte vet vad som betyder. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0