i wont forget so dont forget the memories we made.

Fan alltså! imorgon börjar skolan om och jag känner inget alls behov av det just nu. Finns så mycket annat jag mycket hellre vill göra. fuck school säger ja bara, det är inte ens kul att träffa folket som går på skolan längre, allt är helvette när det kommer till skolan. Hoppas på att veckan inte blir allt för lång, har typ två roliga saker som kommer att hända denna vecka, det är ju alltid någon att se framemot, right?
Har spenderat mitt lov tillsammans med min bästavän, fanny. Hon har typ bott med mig hemma hos mig, mysigt värre.  Vi har hunnit med att se hela första säsongen av Pretty little liars, åka i klutmark två gånger och varit någon sväng på stan och det är som det låter, vi har varit no-lifers. Anyway imorgon ska jag till skolan, plågas lite och sen hade jag tänkt att jag skulle sluta vara så emo, vet inte vad det är med mig atm. Måste ta tag i livet känner jag:$ Hörs snart igen, och som ni vet hittar ni mig www.amandaochfannys.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0