dont come back for me

var med fanny idag efter skolan, då tog vi den här bilden, erkänn att jag har bättrat på brännan lite grann? Halsbandet är nytt förresten, men jag säger inte vart det är köpt.. sooo amzan style..
gillar att jag kallar mig själv för amzan, det är fan det fulaste jag har varit med om. okej, kanske inte men anyway, skulle egentligen vara med ledarna nu på kvällen  men jag och filippa vad som enda som var taggade (varför känns det som om det inte är första gången detta händer?) så det blev inställt.. Ska höra av mei till vendela nu, höra om ja ska vara med henne imorgon eller om det är någonting jag har bestämmt i min ensamhet.. ehmm skulle inte förvåna mig:( hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0