acting so damn mysterious

wow, fick ett sms när jag skulle ta bilderna, undra vem de var ifrån.. hihi:*:*:*
ska iallafall ta tag i den här jävla deckaren en gång för alla. Kan ju bara berätta för er att den inte blev lika lång som jag hade tänkt mig och att jag är sjukt missnöjd, antar att det är sånt man får ta när man sparar allt som har med plugg att göra tills sista sekunden. Aja, whatever. Imorgon blir det dans och spa kväll med mina små tjejer, alltså först min och fannys dansrgrupp och sen min egna tjejmys grupp. Får se om jag överlever att ha spa kväll med 16 tjejer, alla går i 3an typ, Det är inte lätt kan jag lova. Tack för att ni lämnade mig Fanny och Ella. ehm.. ja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0