im givin' up babe

1. Det första du tvättar i duschen? känner med handen om de är varmt
2. Gillar du kaffe? nej, verkligen inte
3. Hur mår du just nu? ehm, sådär
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har ingen crush just nu, tyvärr
5. Berätta om din senaste dröm: EHM jag drömde inatt, jag ville ha en ödla i håret(?!?!?!!?) men då var mamma tvungen att klippa mig först, sen klippte hon för mycket tyckte jag så jag blev jätte arg och misshandlade typ Wilma och mamma, sen gick ja in på mitt rum och stängde in mig och började grina as mke sen somna jag i drömmen och vaknade av ett sms å då ba AAAAAAJJ, jag hade spännt mina stora muskler as länge eller nå för jag hade jätte ont:(
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? ne
7. Vad vill du ha just nu? dig
8. Har du räknat till 1000 någon gång? tror itne det, hoppas att ja har bättre liv än så
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? är nog mer av en slickare(AHAH)
10. Använder du smileys? jaaao oftast
11. Har du träffat någon kändis? ja
12. Gillar du keso? jepp
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? fucking perfect - pink
14. Hur många länder har du besökt? har ju mellan landa osv i massa men 3
15. Är dina föräldrar stränga? haha nej dom är snelhestar 
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? aldrig i livet
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? vet inte, är inte i mitt rum 
18. Brukar du hyra film? nej de har ja inte råd me, laddar hem
19. Var kommer du vara på lördag? moröbacke och junis
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? såg de på tv:]?
22. Vad åt du till lunch? åt ingen lunch
23. Har du lockigt hår? jaaa(U)(U)(U):(::((:(:(:
24. När grät du senast? november typ
25. Har du gått in i en vägg någon gång? AHHaja
26. Favoritårstid? Summer.
27. Vem höll du senast i handen? vendela eller nån annan random
28. Sover du med TVn på? ibland men då drömmer ja alltid mardrömar..
29. Tycker du att du är gammal? neeeeeej!
30. Är du mörkrädd? inte speciellt, ellerbara om ja är själv
31. Gillar du ditt liv just nu? inget specillet att klaga på, helt okej!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? jaaaa
33. Har du bra syn? jaaaaa.
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma går runt i lägenheten, pappa sitter nog i soffan hemma hos han skulle jag gissa
35. Vad har du på dig just nu? underkläder endast, ska snart klä på mig
36. Vad var det senaste du köpte? minns inte 
37. Hatar du mer än 3 personer? 'är ingen hater precis
38. Använder du sushipinnar? hihi va:]?
40. Äger du ett vapen? ser ja ut som en sån som äger sånt eller 
41. Gillar du ditt hår? längden, ja. färgen, ÅT HELVETTE!!!
42. Gillar du dig själv? det är ju alltid saker man vill ändra, men ja trivs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0