give me more.

dagens låt: fucking perfect - p!nk
dagens smink: haha verkligen ingenting! känner mig clean
dagens klädsel: mörka jeans och en grå tjocktröja
dagens händelse: lilly är här;*
dagens planer: vara med stina och se hockey
dagens vill ha: dig
dagens saknad: en söt sak
dagens skratt: haha när sandra berättade att jag hade lurat henne att jag kunde prata med marsvin när vi var mindre, fan va jag skratta..
dagens drog: musik
dagens träning: haha inte ett skit
dagens måste: se hockey!
dagens dricka: mjölk
dagens köp: nothing
dagens mat: kroppkakor
dagens personer: har varit osocial idag, dom ända jag har prata med är typ erika vendela jonti å jonas
dagens kärlek: spanskan! skämt, Lilly
dagens mående: illa, fucking shit om jag blir sjuk
dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0