and now i dont even know how to explain it.

en helt stört snygg bild på mig och vendela är det bästa jag har att bjuda på idag.
har iallafall kommit hem nu, värt för er att veta kan jag förstå! Vi slutade 11 idag eftersom vi hade halvdag, satt ändå och väntade på fanny i 40 minuter, värt? nej. När hon slutade så skyndade vi oss till bussen som aldrig kom, eller jo, den kom men den svängde just framför oss, jag kände mig sjukt ägd, ibland svänger den, ibland inte. haha skrattade iallafall typ tills jag grät.
Efter ett tag gav vi upp och gick å satte oss på ica. En liten stund senare kom fannys madre och hämtade oss. tacka gud för det, eller tacka fannys mamma? whatever, drog på stan, sen junis och nu är jag hemma, trött i hela kroppen och kvällens planer är att sova, najs/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0