Tog av vanessa, för uppdateringens skull.

Så de blir lite uppdatering på denna blogg.

Dag 1 - Om mig.
Dag 2 - En person jag saknar
Dag 3 - Det här gör mig glad
Dag 4 - Några bilder jag gillar
Dag 5 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 6 - Sporter jag går/gått
Dag 7 - Saker jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Smink jag inte klarar mig utan
Dag 9 - Något jag vill göra just nu
Dag 10 - Platser jag besökt
Dag 11 -En Vana jag önskat att jag inte hade
Dag 12 - Mitt senaste inköp
Dag 13 -En Bild på mig och mina vänner
Dag 14 - En serie jag gillar
Dag 15 - Mina Drömmar
Dag 16 - Mina 5 Favorit Plagg
Dag 17 – En bild som är från när jag var liten
Dag 18 - Min Familj
Dag 19 - I min väska
Dag 20 - En bild på mitt rum
Dag 21 - en bild på mitt första husdjur
Dag 22 - Min Favorit Mat
Dag 23 - Favorit Årstid
Dag 24 - Mina rädslor
Dag 25 - Min Favorit Plats
Dag 26 - Min Framtid
Dag 27 -Det här saknar jag
Dag 28 - om det var min sista dag
Dag 29 - Saker jag inte klarar mig utan
Dag 30 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Kommer göra det lite då å då. Kanske blir två per dag ibland, u´ll se:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0