lista, hehe

Du heter: jag hette en gång i tiden amanda men nu mera plågas jag varje dag av att bli kallad amzan
Smeknamn: amzan eller ja, mandi av cajsi
En låt som när du är ledsen sörjer till: är inte mycke av en sörjare men alla låtar jag lyssnar på är typ emo låtar, w0ps
En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig: seek bromance kanske.
Beroende av: vänner och mat

Vad tror folk om dig? att jag sköter mig i skolan och att jag aldrig gör fel, perfekt helt enkelt. 
Stämmer det? vad ska jag svara om jag var ironisk?
Något som får dig att må riktigt bra? gulliga saker och nya kläder


Vad får du oftast komplimanger för? ööööhhm, förut var det mitt hår men sen klippte jag av det och nu ser det väl ut som alla andras, typiskt.Nu äre väl lite olika


Hur imponerar man på dig? man är INTE, Verkligen inte blyg!
Brukar du skratta för dig själv? det är när jag är själv jag skrattar mest tror jag.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? hon springer så jävla snabbt ja får ingen bild Hehe jag är otfaoulad.

vem var det ifrån? fillan dude

Var bor du? mittemellan OKQ8 och karamelltåget finns det en gata kallad vretgatan och där bor jag i det enda röda huset  på gatan.
Trivs du där? egen våning och jävligt nära stan, jao no trivs ja no
Hur svarar du i mobilen? hola, hej de e amanda, amzan på tråden, hallå, heej
Vem ringde du senast? Mamma

Vem ringde dig senast? jonas mannen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? fick inget svar av mamma så det blir jonas då, ehh jag minns inte.
Antal timmar sömn inatt: noll koll
Sov du ensam? hell no
Hur känner du dig nu? trött på allt å alla, låt me va

Vanligaste färg på dina kläder: svart (cutcutcut)
Vad tycker du om fötter? kanske min största fobi.

Vad saknar du i denna stund? melonen som är på väg
Hade du en bra kväll igår? ja fifan
Favorit dryck på morgonen: oboy!
När brukar du oftast gå och lägga dig? 12 typ?
Brukar du komma i tid? 50/50
Är du blyg? depends on

Sysslar du med någon idrott? dans?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hehehe jag kan bli "kär" i snyggingar på stan osv, men inte seriöst
Är du bortskämd? beror på vem man jämför med
Vad gör du i morgon? skolan........ dans och sen emo framför datorn, någon som vill göra något???

Vad är det värsta du vet? no idea
Har du bra vänner och äkta vänskap? med många av dom, hell yeah


Du samlar på: tånaglar, åhnej fyfan, inte ens ett kul skämt. samlar inte på något
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: beror på vem jag är arg på, oftast typ ella eller molly


När grät du senast? det var en sen februari kväll, i början av fevbruari
Vad skulle du göra om du vann en miljon? vad skulle jag inte göra?!?!!?
Vill du gifta dig? nevaaah

Vill du ha barn? nevaaah, klarar mig med brorsdottern, jao


Är du musikalisk? inte det minsta
Vad dricker du helst när du är törstig: inte vatten iallafall

Har du någon gång gråtit dig till sömns? nej
Biter du på naglarna? ha just börjat..

Någon dålig vana? naaaaaaaaaaee, inte vad jag kan komma på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0