out in the darkness

och då var det "roliga" över. Julen är överskattad.. hah!
fick iallafall ganska bra saker, standard saker mest förutom en 32tum platt tv, eller säger man så;$? och ett wii. Sen var det typ bara vanliga saker som typ underkläder. Tar kort på allt i morgon, webbkamerabilder tror jag dock att det får bli, vi får se hur mycket tid jag orkar lägga ner:p..
just nu funderar jag på att ta en dusch, och medans jag gör de ska jag ladda ner någon film, funderar på vilken jag ska ta, har inga idér:$
aja, har iaf varit mys idag, kanske lite mycket dator, men whatevah. Ska joina mina systrar vid wii;et ett tag, vi hörs senare eller imorgon!
PUSS&KRAM
, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0